Djävulens dag

...enligt min vän Erika. Och jag måste säga att han fan har något med min dag att göra. Den började hemskt, fortsatte hemskt och kommer förmodligen sluta hemskt. Inte hemskt som läskigt eller nåt utan snarare hemskt som i hemsk-dag-man-helst-av-allt-vill-slippa. Jag har haft en sån där dag som man bara vill glömma, BLÄ säger jag!

Såhär var min dag:
-Jag skulle börja klockan 7.00 i Bålsta
-Jag vaknar klockan 7.00 i Enköping (observera att det här var en sådan dag som det inte fanns tid för försovningar)
-Jag ska åka bussen som går 7.23, 7.12 kollar jag tidtabellen utifall att och ser att just DEN bussen går 7.13 ...
-När jag insåg att jag missat bussen ringer jag pappa som kommer in till stan och skjutsar mig till Bålsta (Tack pappa..)
-Jag kommer innan frukost
-Mitt huvud är efter denna morgon helt slut
-Jag får reda på att lägenheten inte blir min
-Det är dåligt väder
-Jag är snuvig och har ont i halsen
-Jag jobbar över för att jag har så dåligt samvete för morgonen
-Väl hemma har jag sett fram emot Glee, men ack då, det var ju bara tisdag!

Hela dagen blev bara fucked up...


Jag vet inte hur jag ska palla att jobba ända fram till december utan ledighet... Jag vill ju åka till England..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0