Gör jag rätt?

Det är många tankar och funderingar som cirkulerar i mitt huvud ikväll. Många frågor som jag nog inte kommer att få svar på. En gnutta frustration som grädde på moset. "Glöm, glöm, glöm" har avtagit i förmåga att påverka. Gör jag rätt? Allt jag gör just nu? Varje litet val jag gör gör jag inte helhjärtat, tvekan finns där. Och så fort jag känner en aning ånger, vilket jag allt mer ofta gör, skjuter jag ifrån mig den känslan och glömmer den, för tillfället... Jag vill tillbaka till Australien där inga problem var tillräckligt stora för att bry sig, jag vill tillbaka till inga bekymmer, hakuna matata, nemas problemas, "don't worry, be happy". 
   Jag känner bara att det är så mycket jag vill och så mycket jag inte vill. Jag vet vad som är rätt men ändå gör jag fel. Igår sa en person till mig att jag alltid är så förvirrad, att jag aldrig vet vad jag vill.  ?

Tankepsya blir ordspya för att sedan återgå till tankespya. Finns det ingen OFF-knapp till hjärnan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0