Röda dagar

Gud, det har varit så konstiga veckor på jobbet den senaste tiden. Jag har endast jobbat EN HEL vecka sedan jag började, efter det har det varit en massa röda dagar och sånt som gjort att man varit ledig. Visst är det skönt, men det betyder ju lite mindre pengar i plånboken... Imorgon kommer jag knappt att vara på jobbet alls! Jag är där till frukosten och lunchen. Däremellan ska jag på möte inför sommarjouren (sommarförskolan jag ska jobba på) sen ska jag iväg, hem till enköping för en grej klockan 13.30 så måste åka 13. Konstig dag, kommer knappt vara där liksom! Ja ja, det är bara att njuta av dem här stunderna för i höst blir det ledighet elika med NOLL!!!


Hemkommen från jobbet. Fick låna ett rosa skal av syrran för att inte repa mobilen. Rosa är inte riktigt min färg alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0