Hello, I'm dead

Jag känner att jag inte riktigt kommit in i jobbrytmen än... Jag är helt slut och det är bara onsdag! Dock gick jag upp 05.15 imorse... Jag minns förra sommaren då jag verkligen var inne i det, nästan varje kväll efter jobbet gjorde jag något. Jag var ute onsdagar, fredagar och lördagar. Det var fullt ös hela sommaren! Nu har jag jobbat fyra dagar och somnar så fort det finns tillfälle. Som nu när jag kom hem, jag pallade inte en springtur men lite magisar och armhävningar och sånt kunde jag väl iallafall göra. Efter tio minuter gav jag upp. Jag orkade inte ens med det mest simpla! Istället tog jag en varm dusch och nu sitter jag i soffan och väntar på Glee.  (uppdaterat via Iphone, därav inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0