Sover du?

9.20 ringde min syster och väckte mig. Vantligtvis brukar jag inte svara när jag sover, men nu gjorde jag det. Jag tycker alltid det är så jobbigt när dem som ringer glatt frågar "sover du?!?!" Gissa vad jag alltid svarar? "Näääääää..." Fast det är nog rätt uppenbart om jag sover eller inte med tröttröst och allt. Fast idag sa jag faktiskt att jag sov, då skrattade hon bara..
Nu sitter jag iallafall och väntar på att jag ska möta henne och Wilma, dem ska promenera ut hit från stan. Först blev jag förvånad för jag tänkte - ska hon GÅ ut?? Det kom hon ju självklart på sen själv genom att skriva: "Det är en bra bit ut, orkar jag?" Haha.. Klart hon gör! I detta underbara väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0