Adidas

Nu har jag precis kommit in från min första löprunda med mina nya löparskor! Så jävla härligt! Dock tog jag det lugnt då jag var sjuk för mindre än en vecka sen och haft frossa hela dagen. Men skorna var jävligt sköna iallafall. Det blev ett par Adidas den här gången, dem trivs jag bäst med. Hade tidigare ett par Nike, men dem formade sig aldrig efter min fot så jag gick tillbaka till mina ulåldriga adidas med hål här och där.

Det är fasen värt att lägga ut pengar på löparskor. Jag fick hjälp av en kille på Intersport igår, och det resulterade SÅKLART i att jag gick hem med ett par lite dyrare skor än vad jag tänkt mig. Men samtidigt blev jag förälskad i dem så jag är nöjd! Mitt mål är milen inom en månad, på bra tid.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2012-09-12 @ 11:24:08
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0