Låtsashelgen

Jag tänkte första börja skriva "Nu var den här helgen över..." men det var ju så  fel som det bara kunde bli!!!

Igår, onsdag, tog alla Enköpings 92or studenten! Självklart var jag på plats för att se skrindorna och tåget. SÅ MYCKET KÄNSLA! Jag rös på hela kroppen när jag först hörde dunket från de kommande skrindorna. Jag minns allt från min dag! Jag kan känna det i hela kroppen. Efteråt åkte jag hem till Wahlqvistarna för att fira min "halvlillebror" Fredrik. Det var riktigt trevlig där! Kvällen avslutades inne i stan med vännerna. Kvällen avslutades på riktigt på JoarBlå, platsen jag hade bett folk hålla mig borta ifrån denna kväll, men ack då! Ändå hamnade jag där...
 
Den här torsdagen började av ett sms från syster där det stod "Vaken? Kom in till mig så kollar vi film" Sagt och gjort, med lite frukost till. Filmen vi såg var Get him to Greek, den var bra! Jag gillar Russel Brand, dock tror jag att den här filmen var allt för lik hans riktiga liv...

På kvällen nu har jag varit på en promenad slash jogging runda. Först skulle jag powerwalka men då började benhinnorna bränna och krampa så då tänkte jag springa, för då slappnar musklerna av i benen på ett annat sätt. Nejdå, istället låset sig vänster höft. Fan i helvete, så jag valde benhinnorna. De gick över efter ett tag av smärta.

Ja ja, efter imorgon börjar den riktiga helgen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0