Lördag

Jag hade en helt underbar lördag! Helt perfekt var den. Maja kom och gjorde mig, syrran, Sara och diverse barn sällskap. Så himla avslappnande dag, barnen badade i barnpoolen medan vi satt i solen. Vilken sommarevärme det var!
   På kvällen åkte vi in till Maja och åt dessert med hennes familj och släkt. Vi satt länge kvar och pratade på deras veranda med ett varsitt glas rosé och fanta i handen. Emil, Majas kusin kom och hämtade oss, sen hände vi hos honom tills klockan blev tillräckligt mycket för att dra sig ner på stan. Ganska exakt till stängning på All In tog vi emot gästerna på trappan och hälsade på alla vi kände, dock fick vi av någon anledning bråttom till JoarBlå... Där dansade vi och hade kul, men plötsligt så var det stängningsdags här med... Nästa stopp: Torggrillen! Där stod vi i längsta kön ever som tog en evighet att ta sig igenom. Vi lämnade mat på Erikssgatan innan vi drog oss tillbaka för efterfest på Fjärdhundragatan. Strax efter sex på morgonen däckade vi alla i soffan efter långa samtal. Klockan sju bestämde jag mig för att gå dem 20 metrarna hem. Klockan tio hämtade syster mig, och dagen har gått åt till att göra så lite som möjligt!

Jag hade en toppenlördag verkligen! Är så sjukt nöjd med hela dagen så det är inte klokt, tack Maja för igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0