The time of our lives

Idag är det den 1a juni. Första dagen på den första sommarmånaden. Idag tar även alla Enköpings 92or studenten! Jag kan inte fatta att det redan gått två år sedan jag gjorde det själv. Två år sedan man stod där i vitt med mössan på huvudet, gosedjur runt halsen, tillsammans med sina klasskamrater som man haft sedan tre år tillbaka. Hela dagen var så underbar, och jag vet att hade jag gjort om den idag hade den blivit ännu bättre!

Igår kväll testade jag min studentmössa som legat nerpackad i sin kartong högst upp i garderoben. Den såg ut exakt som den gjorde när jag la den där. Små fläckar på det vita tyget som påminner om dagens alla händelser. De små hälsningarna från klassen i innertyget. Champangeglaset och den guldiga pennan som man fick med. Åh jag saknar allt, jag längtar tillbaka. Men jag har haft min tid, och som Erika precis sa på telefon "Fanny, kom ihåg att det är INTE du som tar studenten!" Haha... Jag har väl kanske varit lite väl exalterad över det här, precis som förra året, och året innan dess, och innan dess......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0