Båt- och skogstur

Gårdagen kändes som en evighetsdag. Det kändes som att det var flera dagar i en och anledningen till detta var att jag gick upp ca 6.30. I två och en halv vecka nu har jag kunnat sova hur länge som helst och gått upp till ingenting, men igår fyllde kära pappa år sen skulle jag in till stan på morgonen. Sen flöt dagen bara på, vi hann med en sväng till Västerås, jag träffade Maja och Sandra. Vi tre åkte till Majas morföräldrar och lånade deras båt och åkte ut till en liten ö där vi promenerade tills vi hittade en klippa att ta paus på. Riktigt mysigt var det! På kvällen visade jag lite bilder från Australien, sen var det sovdags då jag hade min första jobbdag idag!!!    Hur   kul   som   helst!    Åh vad jag trivs där *smile*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0