Ikväll blev det bänkhäng

Ännu en varm dag förbi. Det är helt sjukt egentligen hur sommaren bara kan smälla till på detta sätt. Sverige är verkligen inget dåligt land. Vi får alla årstider, hur många länder får det liksom?

Som kvällsaktivitet (aktivitet och aktivitet, vi satt på en bänk..) träffade jag Victor, Maria och Cornelia i Bredsand för lite "häng". Jag gillar när vi har våra såkallade häng, antingen sitter vi på en bänk, en filt eller helt enkelt bara i gräset. Inga förväntningar, inga krav, ingenting. Bara häng. Sånt häng hade vi idag, rätt kort för min del. Sedan skickade Maria ett varnings-sms till Erika om att det snart skulle stå fyra glada vänner utanför hennes dörr. "Välkomna" var svaret.

Mina vänner är rätt bra.



Tips på olika häng man kan ha:
Bressehäng
Filthäng
Bänkhäng
Soffhäng
Balkonghäng
Lekparkshäng

Kom gärna med fler förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0