Länge leve sommaren

Hur ska jag börja. Igår hade vi en heldrickardag (det kanske låter hemskt, men vi är fortfarande unga). Härliga lördag, kan det bli mer rätt?!

Denna dag innehöll två fotbollsmatcher - öl till det, bastubad - öl till det, middag - drink till det, jordgubbar och glass - vin till det, och sen var kvällen igång!!! Haha.. 
Med lite tidsbrist och missförstånd om var vi skulle ta vägen bestämde vi oss för att testa på joar blå. Platsen som alltid varit så bra, så rolig men som nu är omtalad som skit. "En plats dit ingen går längre". Den som säger det har inte varit på joar alltså för igår var det BRA med folk. Iallafall bra mycket bättre än vad som hörts. Jag hade iallafall väldigt kul. Jag har alltid kul. 

Jag har åter fört in förra sommarens vana - att komma i säng när det är ljust ute!
Igår var jag hemma 03.40.


Bilder från fotbollsmatch nummer 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0