Thailand on new years eve!

Redan i Australien började jag att planera min nya resa, min andra stora resa. En resa till Asien med start i Thailand. Det jag vill göra är att fira nyår i Thailand och sedan spendera de kommande trettio dagarna där (har för mig att man bara får vara där i trettio dagar), sen är planerna lite luddigare. Men det är detta jag vill göra, och känner jag mig rätt kommer jag att göra det. Jag kommer att göra den här resan.

Det känns som att trettio dagar är rätt lagom för att utforska Thailands alla platser. Det roliga nu är att det är några fler som vill åka! Så förhoppningsvis startar vi tillsammans och firar in det nya året i Thaliand, sen får vi se vart alla tar vägen. Jag vill bara boka nuuuuu! Måste dock vänta på skattepengarna...

Man lever ju bara en gång och man är definitivt bara ung en gång så det är väl bara att passa på innan barn, hund och volvo tar plats i ens liv! Right?


Det här är tur- och -returbiljetter hos Kilroy. Tyvärr är det billigast att boka tur- och -retur.. Får kolla vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0