Utslagna hjältar

Jag har verkligen haft en toppendag idag! Den började tidigt då jag skjutsade min mor till bussen så jag kunde låna hennes bil. Hem för lite frukost. Klockan elva befann jag mig i Bålsta på mitt underbara jobb för att hälsa på alla underbara barn som nu blivit så stora, och självklart - personalen. Jag ser sååå fram emot att börja jobba den 20e.
Väl tillbaka i stan blev det lunch hos syster, sedan fika med Victor min vän på innegården vid systers lägenhet. Där satt vi många timmar och bara pratade. Tillkom gjorde både min syster, Wilma och mamma. Vi båda insåg att vi behövde få mat i magen så vi köpte med oss Vita Elefantens Pad Thai och tog bilen ut till Bredsand där vi mötte upp Pontus för lite filthäng. Där satt vi tills solen gått ner bakom skogen. En helt underbar dag enligt mig, och detta är endast en försmak av vad sommaren kommer att innehålla. Otroligt.


Kommentarer
Postat av: sandra haeger

Låter som en riktigt härlig daaag :) <3

2011-05-12 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0