Håller alla tummar som går att hålla

Klockan är tio över nio och jag är redan redo för sängen. Jag är så sjukt trött så jag tänkte att "varför inte försöka sova tidigt?" Dock är tvn på...

Jag ska berätta en rolig sak! Idag var jag på lägenhetsvisning, min drömlägenhet med stora bokstäver. Okej, drömlägenhet här i Enköping. Först låg jag 4a på listan, men 1an kom inte och 2a tackade nej, så nu är det upp till den trevliga gamla tantan som ligger före mig. Hon skulle sova på saken... Jag försökte bonda lite med henne på visningen för att visa hur mycket jag ville ha den och hur glad jag var över att vara där så nu får vi hoppas att hon tackar nej för min skull! Man kan ju iallafall försöka, hoppas, önska och drömma.

Imorn efter lunch får jag förhoppningsvis besked! Dock vet jag, om jag känner mig rätt själv, att i mitt huvud är lägenheten redan min, vilket kommer att bli en STOR stor besvikelse om jag inte får den... Ja ja. That's life.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0