På Cirkus!

(Skulle ha lagts upp igår)

Sådär, då är min arbetsvescka TYP slut. Jobbade måndag och tisdag, ledig onsdag och torsdag. Jobb fredag, men vi har typ inga barn så det kommer att bli en lugn och skön dag som man knappt kan räkna som en arbetsdag.

Efter jobbet idag kom pappa och hämtade mig vid bussen. Väl hemma la jag en madrass på terassen i solen och gjorde iordning glass och jordgubbar till oss! Sen ringde syster och bad mig följa med på Cirkus!! Jag har nästan aldrig varit på Cirkus så det var jättekul! Jag, syster, Anna, Sandra och tre barn. Mycket trevligt! Mycket gapande och applåderande.

Det vi såg var:
Clowner
Buktalare
Hästar
Dresserade katter
Kameler
Trapetsuppvisare
"Farliga" uppträdare som sköt med pilar osv.
Små hästar (A-ponnys)

Och säkert hel del till...


Jordgubbarna och glassen


Utanför Cirkus Wiktoria


Kameler. Vilka jälka stort djur alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0