Sick as hell

"Den här långhelgen har varit helt underbar, dock känner jag mig så sjukt sliten... Tror jag håller på att bli sjuk, halsen gör ont och kroppen ömmar. Peppa peppa ta i trä säger jag! Vill inte bli sjuk... "

Detta skrev jag i söndags kväll innan datorn stängdes ner pga batteribrist. Här är jag nu, tre dagar senare. Hemma från jobbet, helt död! I måndags vaknade jag upp med feber, ont i kroppen och halsen. Jag gick ändå till jobbet igår vilket inte var så smart. Lite överansträngning i halsen har idag gett mig en hals lika fet som jag vet inte vad, har två stora tennisbollar i halsen! Kan knappt svälja. Plus på allt tittar febern fram då och då och kroppen värker som den gör efter ett hårt fyspass. Mamma tyckte jag skulle ringa läkaren idag så att det inte är halsfluss eller nåt, men det har jag inte orkat. Jag har mest försökt att sova idag. Fyfan, jag hatar att vara sjuk...

Det är dessutom tråkigt att vara hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0