Det här med att packa upp...

Ja, det är något jag alltid verkar ha ett stort problem med. Fick höra idag att även Sandra min vän har sina uppackningsproblem hon med. Så ensam är jag inte!
   Varje gång man varit ute och rest eller bara varit borta så att en väska krävs för tillbehörigheter så tar det alltid dagar, veckor, ibland månader innan den väskan är helt urpackad och bortplacerad i ett hörn för reseprylar (alltså en plats i ett förråd eller liknande).
   Detta "problem" har jag nu... Jag har varit hemma i nio dagar. IGÅR tömde jag min ryggsäck från aussie-resan och la undan den. Jag måste även plocka upp alla mina kläder från kassar och väskor som kommer från lägenheten, och placera dem i min garderob. Tror ni det kommer att hända inom den närmsta tiden? Nej. Min gröna flash-back-väska börjar dock likna ett berg av kläder... Hm, minst sagt världsproblem.


Jag kan lova att högen har växt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0