Träning

Imorse vaknade jag upp med värsta träningshumöret och ett sånt tillfälle får inte ignoreras. Så jag stannade hemma idag. Utan planer på att lämna hemmet.
Innan frukost gjorde jag 5,5 km på crosstrainern. Runt lunch, ytterligare 5,5 km på crosstrainern + ett härligt magpass. Sen så har jag latat mig utomhus resten av dagen i solen med en bok och lite musik i öronen. Mellan middagen och Eurovision song contest semifinal blev det en löprunda på 5 km. Dock är jag inte nöjd med dem 25 minuterna som turen tog.. Men jag är inte riktigt i den form som jag brukar än, men snart så! (Fan, handobllstjejerna springer ju milen nu, jag ligger efter!!) Ge mig några dagar till och ett par nya springskor så springer jag under tjugo. Såna här dagar är härliga! Dock känner jag hur kroppen är rätt mördbultad nu...


Jag skulle ju inte klaga om jag hade den här kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0